Sesli Yanıt Sistemleri


Sesli Yanıt Sistemi (IVR) ile duyurusunu ve pazarlamasını yapmak istediğiniz konuları sisteme entegre ediyor, istemiş olduğunuz konularda bilgilendirme yapılmasını sağlıyoruz. Çağrı merkezinde yoğun olarak yapılan işlemlerde sesli yanıt sistemi aracılığıyla müşterilerinize alternatif kanal hizmeti sunuyor, özel çözümlerle gelen/giden çağrılarınızın müşteri memnuniyeti ve verimliliğini artıyoruz.

CRM ( Müşteri Yönetimi Uygulamaları )


Kusursuz bir müşteri deneyimi sağlamak adına en uygun teknoloji, altyapı ve süreci belirleyerek yetkin ekiplerimizle profesyonel bir iletişim merkezi hizmeti sunuyoruz. Başarılı bir müşteri deneyimi sürecinin işletilebilmesi için uygun müşteri temsilcilerini belirliyor, hizmet konusuna özel eğitim ve yönetim süreçleri ile müşterilerinize profesyonel bir ekiple ihtiyaca yönelik olarak evden ve ofis çalışanı olarak hizmet vererek, yüksek müşteri memnuniyeti ve sadakati sağlıyoruz.

Sosyal Medya Yönetimi


Müşterilerinizin Sosyal medya kanallarından gelen yorumları tek platformdan takip ediyor ve cevaplandırıyoruz. Sosyal Medyadaki kanallarınızdan, mümkün olan en fazla kişinin dikkatini çekmek için çalışırak, tüm sosyal ağ sitelerinde markanızı sizler adına yönetiyoruz.

Talep Şikayet Yönetimi


Farklı kanallardan gelen talep ve şikayetler için entegre çözümler sunuyoruz. Müşteri ve kullanıcılardan gelen talep, işlem yapma, şikayetini iletme ve diğer çözüm arayışlarında profesyonel bir çağrı merkezi hizmeti sunuyoruz.

Satış Pazarlama


Sunduğumuz çözümlerle müşterilerinize verilecek hizmetlerde gelir yaratacak ve artıracak süreçlerin tüm aşamalarında sizlerin yanında yer alıyoruz. Hedef kitlenize uygun olarak, yeni müşteri kazanımı, müşteriyi elde tutma, çapraz satış, katma değerli ürün satışı ve tahsilat yönetimi konusunda en iyi sonuçlara ulaşacak hizmetler sunuyoruz.

Memnuniyet Araştırmaları


Farklı anket ve ulaşım metodolojileri ile nihai müşterileriniz, çalışanlarınız, bayileriniz, tedarikçileriniz ve talepte bulunduğunuz her konuda ulaşılan son kullanıcıların memnuniyetini ve bağlılığını ölçümlemek amacıyla sizin adınıza memnuniyet araştırmaları yapıyor, çıkan sonuçları tarafınıza analitik verilerle raporluyoruz.